Zasady użycia oraz polityka prywatności
Wersja z dnia: 2018-05-11Serwis internetowy opublikowany pod adresem www.zubkowska.pl oraz www.zubkowska-rojszczak.pl jest prowadzony przez Kancelarię Adwokacką Anna Zubkowska-Rojszczak z siedzibą w Poznaniu, ul. Tylne Chwaliszewo 23/3 (pełne dane kontaktowe) zwaną dalej Kancelarią.
Niniejszy dokument reguluje zasady korzystania z Serwisu oraz zawiera informacje na temat gromadzonych danych i zasad prywatności. Czytając, przeglądając czy używając treści zgromadzone w Serwisie akceptują Państwo zasady zawarte na tej stronie.
Wszelkie informacje udostępnione w Serwisie zostały przedstawione wyłącznie w celach informacyjnych oraz nie stanowią porad czy opinii prawnych ani rekomendacji co do postępowania w konkretnych sprawach. W przypadku zainteresowania uzyskaniem indywidualnej porady prawnej on-line zapraszamy do wypełnienia formularza bezpłatnej wyceny usługi.
Zawartość Serwisu oraz nazwa domeny podlegają ochronie prawnej. Dokumenty, artykuły, grafiki, skrypty i inne pliki tworzące układ graficzny oraz treść merytoryczną Serwisu stanowią własność Kancelarii lub zostały wykorzystane za zgodą osób uprawnionych. Kopiowanie i rozpowszechnianie za pomocą jakiejkolwiek metody poligraficznej czy elektronicznej jest zabronione, chyba że zostało to inaczej uzgodnione z Kancelarią.
Kancelaria dokłada wszelkich starań, aby informacje zawarte w Serwisie pochodziły z wiarygodnych źródeł, były sprawdzone i rzetelne, przy czym nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki wykorzystania prezentowanych informacji.
Przetwarzanie danych osobowych
Administratorem Danych Osobowych przekazywanych za pośrednictwem formularza kontaktowego jest Kancelaria, której dane zostały wskazane w niniejszej Polityce.
Formularz kontaktowy nie służy do przekazywania informacji objętych tajemnicą adwokacką. W przypadku zainteresowania skorzystaniem z usługi prawnej prosimy o wypełnienie formularza wyceny usługi. Zasady przetwarzania danych udostępnionych w ramach realizacji e-usług prawnych określa regulamin.
Kancelaria nie sprzedaje zabranych przez siebie danych osobowych czy adresowych podmiotom trzecim.
Realizując obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 rozporządzenia 2016/679, Kancelaria wskazuje, że w odniesieniu do przekazanych:
- wyłącznym celem przetwarzania jest świadczenie usługi pomocy prawnej oraz ew. podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 pkt a-b rozporządzenia 2016/679),
- dane przetwarzane są przez czas potrzebny na udzielenie odpowiedzi oraz przez okres wynikający z przepisów powszechnie obowiązujących (przepisy podatkowe, prawo o adwokaturze) lub do czasu wycofania zgody,
- przetwarzanie prowadzone jest przez Kancelarię oraz firmy technologiczne, dostarczające usług IT, z którymi zawarto stosowne umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych; dane mogą być przekazywane także do innych podmiotów, gdy jest to konieczne dla wykonania usługi świadczonej dla Użytkownika (np. organów wymiaru sprawiedliwości, komornika itp.),
- Kancelaria nie przekazuje danych do przetwarzania podmiotom innym niż wskazane w pkt b; dane przetwarzane są wyłącznie na obszarze UE/EOG,
- Kancelaria stosuje odpowiednie oraz właściwe zabezpieczenia danych (w tym, ale nie wyłącznie, szyfrowanie transmisji oraz szyfrowanie danych),
- Użytkownik uprawniony jest do uzyskania kopii danych, które zostaną przekazane elektroniczne lub w siedzibie Kancelarii.
Kancelaria informuje Użytkownika o:
- braku możliwości weryfikacji danych podanych w formularzu kontaktowym; jednakże podanie nieprawdziwym lub niepełnych danych może utrudnić realizację usługi lub ograniczyć jej przydatność z punktu widzenia Użytkownika,
- nie wykorzystywaniu danych do jakichkolwiek działań marketingowych, a także czynności automatycznego podejmowania decyzji (profilowania),
- o prawie do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych,
- o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Ponadto Kancelaria może przetwarzać następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Użytkownika z usługi świadczonej drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):
- oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Użytkownik,
- informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną,
- informacje o skorzystaniu przez Użytkownika z usług świadczonych drogą elektroniczną.
Pliki cookies
W trosce o Państwa prywatność informujemy, iż pliki cookies to niewielkie pliki zawierające dane zapisywane w momencie odwiedzenia strony internetowej. Umożliwiają one m.in. poprawne przekazywanie treści stron z serwerów oraz mierzenie ruchu na stronach.
Dalsze korzystanie z naszego Serwisu, przy niezmienionych ustawieniach cookies przeglądarki oznacza, że zostaną one zapisane na w Państwa urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie). W każdym czasie mogą dokonać Państwo zmiany ustawień dotyczących cookies w ustawieniach przeglądarki. Brak takiej zmiany oznacza, iż wrażają Państwo zgodę na zamieszczenie plików cookies na Państwa urządzeniu końcowym.