Jak skorzystać z e-usługi?
Aby skorzystać z e-usługi proszę zapoznać się z Regulaminem, a następnie wypełnić formularz wyceny usługi podając szczegółowy opis problemu prawnego oraz własne dane kontatkowe. Na podany adres e-mail prześlemy wycenę usługi wraz z informacjami potrzebnymi do realizacji płatności. Realiacja usługi rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Kancelarii
W celu przygotowania wyceny usługi w możliwie krótkim czasie, uprzejmie prosimy o podaniu w formularzu informacji
zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- dane kontaktowe 0 numer telefonu/mail
- jeśli sprawa łączy się z wyrokiem sądu albo postanowieniem sądu proszę przesłać skan wyroku/postanowienia
- jeśli do udzielenia porady/sporządzenia pisma potrzebny jest wgląd w dokumenty proszę przesłać ich skany
- proszę opisać czego sprawa dotyczy i co chce Pani/Pan osiągnąć
- proszę podawać daty opisywanych zdarzeń
- w przypadku pozwów proszę podać imiona, nazwiska i adresy stron
- w przypadku spraw, które są w toku proszę podać sygnaturę akt,
- daty otrzymania pism urzędowych (dzień, miesiąc, rok).
Porada udzielana jest na piśmie za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Państwa adres e-mail.